Klachtenprocedure

Bij Relax no Stress streven we naar de hoogste kwaliteit en klanttevredenheid. Mocht je ondanks onze inspanningen een klacht hebben, dan kun je hieronder lezen hoe wij deze zullen behandelen.

1. Indienen van een Klacht

Je kunt je klacht schriftelijk indienen via e-mail of per post. Stuur je klacht naar regina@relaxnostress.nl of per post naar Relax no Stress, afdeling klachten, t.a.v. Regina de Booij, Vondellaan 156, 3842 EK. Vermeld hierbij altijd je naam, adres, datum van indiening, een duidelijke omschrijving van de klacht en de gronden van de klacht.

2. Bevestiging van Ontvangst

Binnen 10 dagen na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een schriftelijke bevestiging dat we de klacht in behandeling nemen. De klacht wordt voorzien van een datumstempel.

3. Onderzoek van de Klacht

Na de ontvangst van je klacht, stelt de klachtencommissie van Relax no Stress een onderzoek in om de klacht zorgvuldig te beoordelen. De commissie geeft je een indicatie van de verwachte tijd die nodig is om de klacht te behandelen.

4. Reactie op de Klacht

De klachtencommissie zal binnen vier werkweken na indiening van de klacht een schriftelijke reactie geven, waarin we aangeven hoe de klacht is beoordeeld en welke stappen we hebben ondernomen om het probleem op te lossen. Mocht er meer tijd nodig zijn om de klacht te behandelen, dan brengen we je hiervan tijdig op de hoogte.

5. Escalatie

Als je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht, kan de zaak voorgelegd worden aan een onafhankelijke klachtencommissie, bestaande uit dhr. P.G. Wolfert (Rozebotteltuin 17, 7433CW Schalkhaar). Deze onafhankelijke commissie neemt de klacht opnieuw in behandeling en doet binnen vier werkweken uitspraak. De uitspraak van de onafhankelijke commissie is bindend voor zowel Relax no Stress als voor de klant.

6. Termijn voor Indienen van Klachten

Je klacht dient binnen twee werkweken na het ontstaan van het probleem te worden ingediend.

7. Vertrouwelijkheid

Relax no Stress behandelt elke klacht met de grootste zorg en respect voor jouw privacy.

8. Registratie van Klachten

Alle klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor een periode van een jaar bewaard.

9. Kosten

Indien de onafhankelijke klachtencommissie oordeelt dat de klacht onterecht is, worden de gemaakte kosten voor de commissie verhaald op de klager, met een minimum van 100 euro.